My New Blog http://fairuzhafeez.com

14 04 2008

Assalamualaikum dan salam siber !

Alhamdulillah, hari ini 14hb. April 2008 saya telah berjaya melahirkan kembali blog saya setelah dipedajal oleh pihak-pihak yang mengsabotaj blog lama di blogspot.

Insya-Allah dengan keredhaan Tuhan, blog ini akan terus aman dan selamat daripada gangguan pihak-pihak yang tidak rasional. Selagi ada sokongan dan harapan, selagi itulah saya akan menulis. Semoga apa yang diusahakan oleh saya selaku penulis kerdil ini mampu menyuntik sedikit sebanyak kebaikan kepada masyarakat.

Anda berhak terus membaca dan bersiar di mana-mana ruang atau meninggalkan blog ini jika tidak dapat memerah apa-apa kebaikan dari blog ini. Jika anda memilih untuk terus anda membaca, anda berhak menerima atau menolak apa-apa yang dipaparkan di sini.

Blog ini merupakan blog peribadi saya tetapi akan diwarnai dengan pelbagai paparan seperti politik, seni, motivasi, artikel-artikel dan juga apa sahaja. Kepada yang ingin mengutarakan pendapat, pandangan, sokongan dan kritikan, dipersilakan dengan hormatnya. Cuma awas, jika anda tidak hormat atau kurang ajar maka sudah semestinya anda perlu diajar. Jika anda berpegang pada apa yang anda tuliskan sila nyatakan siapa anda bukan hanya menggunakan nama “anynomous”.

Baiklah, setakat itu sahaja dulu untuk post pertama kelahiran baru. Sehingga berjumpa lagi jika diizinkan Tuhan. Sekali lagi, terima kasih kepada semua yang menyokong !

Mohd Fairuz Mat Zin

Tindakan

Information

2 responses

22 06 2008
indah hairani

Tahniah…..saya sebahagian dari anda…

22 07 2008
fairuzhafeez

Terima Kasih kak ! Saya juga sebahagian dari anda ! Semua kita memperlengkapkan yang lain !

Tinggalkan Jawapan

