Selamat Tinggal USJ, Selamat Kembali ke Darul Iman.

10 06 2008

Setelah 2 bulan 8 hari di USJ, saya telah selamat sampai ke Terengganu dan kini berada di Paka. Baru sahaja menziarahi keluarga emak saudara saya, Untie Sue Kiah di Paka. Di kesempatan ini saya ingin merakamkan setinggi-tinggi penghargaan pada sifoo Ken, Abg. Joe, Ekamil, Awe, Aris, Adi dan Ajim (Kronies Infinity). Terima kasih pada 2 pupu saya, Nazri bin Abdul Taib, “Syeikh” Nasir, Abby yang banyak membelanja saya. Tidak lupa pada semua yang pernah dijodohkan dengan saya dalam pertemuan walaupun singkat.

Segala kenangan di USJ akan dijadikan azimat dan pedoman. Walaupun singkat tetapi banyak yang saya pelajari di sana. Biarpun kadang-kadang terpaksa “berpuasa” hingga ke malam tetapi ilham mencurah-curah kerana otak tidak perlu berfikir untuk memproses makanan. Terima kasih juga pada “muazzin” yang hampir menampar saya tetapi akhirnya sampai juga cinta saya kepada dia. Maafkan saya atas kekhilafan dan segala khilaf pak cik saya jadikan sempadan.

Kepada Ken, Tim, Melissa, Kelly, Christ, Khew, Arjuna, dan juga “Nirmala” yang tidak sempat membelanjakan saya, semoga kamu semua beroleh hidayah dari Tuhan kita yang Maha Esa. Kepada Cinta @ Jasnita semoga anda akan ditolongi oleh sesiapa yang mampu untuk membebaskan anda dari penjara Sungai Buloh dan hidayah Allah sampai juga kepada anda.

Terima kasih pada Sofy yang tabah kerana menumpangkan saya hingga ke Dungun. Semoga Sofy sentiasa bahagia bersama keluarga. Kepada Syed Roslan, kamu semestinya sahabat yang istimewa dan akrab.

Pendek kata, terima kasih kepada cinta dan benci yang telah saya proses menjadi cinta yang haqiqi. Insya-Allah.

Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

