Hadiah Ulangtahun Kelahiran ke-33 yang diimpikan.

3 09 2008

Saya mempunyai beberapa perkara yang diinginkan sebagai hadiah ulang tahun kelahiran saya esok. Harap-harap ada hamba Allah yang terbuka hati menghadiahkan saya salah satu dari perkara berikut (di susun mengikut kesukaan, yang di bawah paling diharapkan) : –

1. Coklat Bar Cadbury (Buatan Tempatan)
2. Belanja KFC atau Mc D
3. Stokin kain kapas + nylon.
4. Baju Pagoda atau t-shirt kain kapas warna biru muda, putih, kuning, hitam atau merah (plain colour).
3. Kain pelikat warna gelap.
4. Sejadah plain color (tanpa corak)
5. Baju Melayu saiz M warna biru muda, putih atau hitam (tanpa seluar pun tak pe).
6. Kopiah / penutup kepala ala Akhil Hayy.
7. Doakan saya beberapa minit sebelum berbuka agar cepat bertemu jodoh dan mempunyai cahayamata.

Ada yang berminat nak hadiahkan saya ? Syukran jazillah !

Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

