Perhatian : www.fairuzhafeez.com akan ditutup !

18 01 2009

Setelah berfikir-fikir maka saya tidak menyambung http://www.fairuzhafeez.com selepas ia tamat pada pertengahn bulan Februari depan. Saya akan menyambung dan menggunakan blog lama saya di http://fairuzhafeez.blogspot.com. Kepada kawan-kawan yang link kepada blog ini harap menukar link ke blog lama saya. Blog lama di blogspot beserta sekali hal-hal serta catitan peribadi saya selain kupasan mengenai politik. Saya merasakan blogspot lebih mudah digunakan dan sudah tentu percuma.

Sekian dimaklumkan.

Mohd Fairuz Mat Zin.

Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

